zaterdag 2 november 2013

Weggeefmaand dag 2

Bijdrage van: In en om de kas

Vandaag doen we een dagje Duitsland.
Als we ergens naar toe gaan, moet ik altijd plassen, dus zodra we bij Familia aankomen, zoek ik eerst naar de toiletten. Manlief zegt dat het tussen mijn oren zit, maar ik moet ook altijd echt plassen.
Het is druk bij de toiletten en ik sluit achterin de rij aan. Vlak na mij komt een jonge vrouw binnen met een kleuter aan de hand. “Nog even ophouden lieverd”, zegt ze tegen de kleine meid. Het kind staat te wiebelen met een hand tussen de beentjes. Na een tijd wachten sta ik eindelijk vooraan. Er gaat een toiletdeur open. Ik doe een stap en bedenk me dan. “Jullie mogen wel eerst hoor”, zeg ik tegen de vrouw met het meisje. “Weet u het zeker?”, vraagt ze. Ik knik en glimlach naar de kleuter. “Bedankt mevrouw”, zegt de vrouw nog terwijl ze zichtbaar opgelucht met het meisje het toilet binnen gaat.
En ik, ik hou het nog heel even op :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...