maandag 18 november 2013

Dag zoveel...

Ach ik tel ze niet, de dagen. 29 geschenken? Ik geef gewoon, misschien wel meer dan 29. Het is gewoon fun. Eens kijken of ik me nog herinner wat ik zoal weggaf de laatste dagen...

  • Toen ik verleden week de nieuwe overtrek (die ik maakte voor mijn ma haar voetenbank) ging brengen zag ik dat die perfect paste. Ik blij, zij blij. Het boeket bloemen dat ik erbij gaf werd met de glimlach aangenomen. 
  • Mijn stiefpa kreeg een grote speculaas met amandelnoten. "Ja ik moet dat veel eten van de dokter" grapte hij. 
  • De maandagkrant voor het schoolproject van de kleinzoon van een vriendin.
  • Een smsje met sterkte-knuffels voor een vriendin die problemen heeft met haar kids.
  • Kleindochter die mee boodschappen ging doen mocht dan weer een stukje chocolade uitkiezen in de winkel. Tja, de Sint was daar al geweest! :-) 
  • Roze zelf gehaakte wantjes voor ons jongste kleindochtertje.
  • Een paar familieleden die we niet zo vaak zien kregen een uitnodiging om binnenkort op de koffie te komen. 
  • Hopelijk zijn die paar onervaren vegan challenge deelnemers blij met de tips die ik hen meegaf.
  • Onze agenda stond redelijk vol gepland in 't weekend maar toch maakten we tijd om naar de voetbalmatch van onze kleinzoon te gaan kijken. Gewoon, omdat hij het zo lief vroeg. Time is money? Niet in mijn wereld.
  • ...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...