dinsdag 12 november 2013

Dag 12: petities & auto voor laten gaan

Bijdrage van: Welmoed Verhagen

Niet echt een geefactie, maar toch het vermelden waard: ik heb me gister ingeschreven bij Den Haag Cares, geïnspireerd door de Verdubbeldame die zich inschreef voor Rotterdam Cares. Wie weet komen daar nog mooie geefmogelijkheden uit voort!

Vandaag niet heel veel bijzonders gedaan. Wel vanochtend al even een mooie vacature gedeeld in de #metzonderwerk-groep op Facebook. Vanmiddag met m'n bonusdochter een vloerlamp voor bij de eettafel opgehaald. Op de terugweg reed ik op een stoplicht af en op de stoep stond een auto die de weg opwilde. Ik ben een stukje achteruit gereden en hem 'm ervoor gelaten. Een opgestoken duim en een brede glimlach waren het resultaat :-)

Thuis de lamp in elkaar geklust, gegeten met vriend en zijn kids en zijn moeder die ernstig ziek is. Na het eten heb ik haar thuisgebracht, zodat ze niet met het OV terug hoefde en mijn vriend nog wat tijd met zijn kids had voor ze weer naar hun moeder zouden gaan.

Zojuist deze petitie tegen Nestlé getekend, die ik hier eerder bij iemand als gift voorbij zag komen. Ook heb ik de petitie gedeeld via Facebook en via Twitter, zodat hopelijk nog meer mensen tekenen.

Ik heb gelijk nog even wat petities opgezocht en ondertekend:

Er zijn ook veel schrijfacties op de site van Amnesty te vinden; die bewaar ik voor een andere dag.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...