woensdag 20 november 2013

Dag 19: 45 minuten wandelen & een goed gesprek

Bijdrage van: Welmoed Verhagen

Op deze dinsdag vooral met werkdingen bezig geweest en tijd voor mezelf gezocht. Op een bepaalde manier ook een cadeautje. Qua geven: vooral dat ik een lekker lang stuk met de hond van mijn ouders heb gewandeld. Een 'rondje Wijde Aa' zoals we dat hier noemen. 45 minuten lopen, terwijl ik helemaal geen wandelmens ben. Hondje blij, ouders blij en voor mij is frisse buitenlucht natuurlijk ook belangrijk.

Verder heb ik lang met iemand via Skype gesproken die graag wat persoonlijks wilde delen. Ik heb geluisterd en advies gegeven en haar wat gerust kunnen stellen. Fijn om er zo over afstand toch te kunnen zijn voor iemand.

Ik heb heel lief, van een vriendin van mijn ouders, een soort kerstboomhangertje in de vorm van een eland-met-schapenvacht gekregen. Ik heb niet de makkelijkste tijd op dit moment en zij had die voor me meegenomen van de Gamma. Superlief! Helaas wilde mijn fototoestel even geen foto's maken net, dus ik laat het aan jullie fantasie over om te bedenken hoe 'ie eruit ziet :-) Verder ook erg dankbaar voor de steun van mijn ouders.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...