vrijdag 15 november 2013

En we gaan gewoon door .....

Hier ben ik weer.....waar was ik gebleven? woensdagvoormiddag ging ik zoals gezegd babysitten bij
twee zieke kleintjes....(hun ouders waren ten einde raad omdat ze niemand vonden)
In de namiddag ging ik naar de kinderkribbe want de verantwoordelijke was jarig...we legden allemaal
samen voor een kadootje en kregen zelfs allemaal een kadootje terug....(een mand met allerlei lekkers)
Gisteren had ik normaal gezien een vrije dag....in de voormiddag deed ik boodschappen voor het gezin....
ook een paar boodschapjes voor manlief en een paar telefoontjes voor de kids ivm afspraken met tandarts enz....In de namiddag sprong ik dan weer in voor een collega die haar vinger had verbrand en moeilijk
kon werken....
Vandaag gooide ik nog enkele folders (van de demonstratie) terug in de bus van het buurmeisje die blijven
liggen waren (ze kan ze terug gebruiken bij een andere demo en anders zouden ze in de papiermand verzeild
raken) Ik stak er een lief briefje bij....
Ik deed ook nog een lief kaartje op de bus voor de mama die haar laatste bestraling kreeg gisteren....
Vandaag moest ik van negen tot zes helpen in de kinderkribbe....ik probeerde wat extra aandacht te geven
aan de kids en aan de ouders.....
Oudste zoon bracht me wat koffiekoeken (de lieverd) die ik deelde met mijn collega....
en daarjuist informeerde ik nog naar de andere collega die haar vinger had verbrand....
Toen ik thuiskwam maakte ik heel snel nog een maaltijd voor het gezin ....want iedereen moest om 19 u al
op een afspraak zijn .....dus moest ik wel heel snel zijn ....
En nu zou ik mezelf heel graag wat rust geven....ik ben doodop....gelukkig is het weekend!
Ik kreeg veel terug deze week: vriendschap en dankbaarheid van de ouders waar ik ging babysitten,
een mooi boeket bloemen, een bedankje voor het boek dat ik gaf aan de mensen uit frankrijk....
het onverwachte kadootje van de verantwoordelijke van de kribbe....mensen die me vriendelijk terug
groeten onderweg ....een lief smsje enz...enz....
En nu ga ik zelf wat genieten ....wat blogs lezen en even tot rust komen....
liefs
fijne avond



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...