vrijdag 29 november 2013

laatste berichtje

Tja en zo is de geefmaand alweer zo goed als voorbij....maar ik ga proberen zoveel mogelijk verder te
geven (misschien lukt dit wel niet elke dag maar toch)
Ik weet niet meer wat ik in mijn vorige logje schreef maar ik ga proberen te vertellen wat ik nog allemaal
gaf : ik liet mensen voorgaan aan de kassa in de super, gaf een klein flesje wijn aan mijn vader (zo kan hij dit bij zijn eten drinken ...(hij drinkt wel eens graag een glaasje maar zo een grote fles doet hij niet open voor zichzelf alleen) ....stak een kaartje bij iemand in de bus die wat steun kon gebruiken, stuurde wat mailtjes naar mensen....
Bracht iets lekkers mee voor mijn echtgenoot en ging een vroegere buurvrouw bezoeken die onlangs jarig was en heb er mijn tijd voor genomen....ze was blij om eens rustig haar verhaal te doen....
ik nam iemand zijn shift over in het kinderdagverblijf zodat ze met haar kinderen naar de Sint kon....
en vandaag bakte ik 120 wafeltjes voor het goede doel....(moet wel eerlijk vertellen dat ik er niet echt veel
zin in had toen ik begon maar na een tijdje kwam de goeie zin wel terug ;)
Mijn dochter deed me dan weer plezier om vandaag voor ons te koken! leuk!
Ik vond het een hele leuke maand ook al was het op sommige dagen wat moeilijker om iets te vinden om te geven maar dankzij jullie logjes kreeg ik weer nieuwe ideetjes....
Bedankt allemaal voor die fijne maand en tot volgend jaar!
liefs
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...