donderdag 21 november 2013

Dag 21 ramen lappen bij de buurtjes

.
Helaas zag ik pas laat (11-11) dat het deze maand Geefmaand November is.
Maar... beter laat dan nooit.
In inmiddels heb ik elke dag iets gegeven. Hetzij aandacht, hetzij een handtekening, hetzij een tekst.
En ik begon met glimlachjes...
Op mijn blog heb ik elke dag aandacht aan de Geefmaand November besteed.
Maar natuurlijk niet alleen op mijn blog...


Zo ben ik vanmorgen aan het ramenlappen gegaan bij mijn buurtjes. 
Het zijn oudere mensen, over de 80 en hij kan niet meer lopen. 
Zijn bewegingsapparaat laat hem in de steek. 
En zij verzorgt hem en ze is zooooo moe! 

Dus... vanmorgen heb ik de ladder en de emmer en de zeem gepakt en ben aan de slag gegaan.
Bij mij thuis lukt het ramen lappen voor geen meter. Ik heb er zelfs een hekel aan!!
Maar hier kreeg ik er gewoon plezier in.
En het was er prima weer voor. 
Als dank kreeg ik een heerlijk bakkie koffie. Lekker warm en het kletsje erbij met de buurvrouw was gewoon gezellig. Ze kon even aan wat anders denken en we hebben samen lekker gelachen ook nog...

Daar had ik dus de geefmaand voor nodig. Even een stapje verder gaan...
Nou gewoon vasthouden en een heel geefjaar doen? Een geefleven?

groetjes van Marlou

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...