zaterdag 30 november 2013

Ja! Geef!

Jawel, ik heb best veel gegeven deze maand. Hoewel ik dat hier helaas niet vaak heb verteld. Er waren omstandigheden waardoor het er niet van kwam, een verslagje schrijven. Helaas...

Maar omdat de maand bijna op zijn eindje is, wil ik toch nog even een schrijfseltje hier achter laten. Geven dus... ja...

Ik blijf het lastig vinden te vertellen wat er allemaal naar anderen ging. Kan er niets aan doen. Maar geloof je me als ik zeg dat ik me er niet schuldig aan gemaakt heb een dagje niet te geven? Eerlijk gezegd gaat dat eigenlijk vanzelf.

Van het delen van lekkere baksels, het groeten van andere mensen, het voor laten gaan in de winkel tot het wat grotere geven. Ik vind het leuk. Dus eigenlijk heb ik voor deze acties geen extra zetje in de rug nodig.

Eigenlijk had het misschien wel groter gemoeten, realiseer ik me nu. Zo groot dat het de moeite waard is om erover te schrijven. Maar helaas, dat was het in mijn ogen niet. Ik zit niet zo in elkaar ben ik bang. Ben meer van het kleine. Misschien omdat dat binnen mijn comfort-zone valt, geen idee...

En toch vond ik deze site een heel goed initiatief. Want natuurlijk is het heel belangrijk dat men een ander wat gunt. Zeker in deze tijden! En ook het feit dat het als inspiratie kan dienen voor anderen is iets wat we ook niet moeten vergeten. Dus zullen we iets afspreken?

We gaan gewoon door! Geefmaand of niet, het moet een gewoonte worden. IK ben ervan overtuigd dat de wereld er beter uit gaat zien als we dit doen. En niet alleen voor de ontvanger, ook voor de gever! Want weet je wel hoe een goed gevoel het geeft als je een blij gezicht ziet door jou toedoen? Geef!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...