vrijdag 15 november 2013

Dag 13: Geen idee... & Join Me

Bijdrage van: Welmoed Verhagen

Eerlijk gezegd weet ik niet meer goed wat ik op deze dag precies gegeven heb.... Ik had geen fijne dag, ben naar Utrecht geweest voor een afspraak (misschien liet ik wel iemand voorgaan bij het invoegen op de snelweg?) en ben daarna thuis geweest. Ik weet niet meer of ik toen nog specifiek iets heb gegeven...

In elk geval voor de website van de winkel en kookstudio van mijn vriend bezig geweest. Vrijwillig, maar het is natuurlijk ook wel in mijn belang als het goed loopt daar :-)

Maar gauw door naar dag 14 dus :-)

Wel wat heel leuks ontvangen vandaag per post: het boek "Join Me" dat ik heb gewonnen met de weggeefactie van Firma Fluitekruid. Dankjewel! Ik heb al een stukje gelezen, het is erg grappig geschreven! Hopelijk kom ik gauw ideeën tegen voor leuke geefacties, zodat ik ze nog deze maand kan inzetten. En anders daarna natuurlijk :-)



Verder hoorde ik deze dag ik 2 kaartjes heb gewonnen voor een avond van Jos Burgers: "Geef Nooit Korting." Ik heb net een aantal boeken van hem gelezen, en vind het erg gaaf dat ik naar die avond kan. Ik heb nog een kaartje over, dus als je heel graag mee wilt... let me know! Het is op 20 november, 's avonds, in Leusden (bij Amersfoort).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...