maandag 18 november 2013

Dag 17: rustige dag

Bijdrage van: Welmoed Verhagen

Dag 17 was een rustige dag. Ik was zelf ook erg toe aan rust, dus misschien was dit wel vooral een cadeau voor mezelf. Ik heb gelezen in Join Me, het boek dat ik gewonnen had bij de weggeefactie van Firma Fluitekruid. De hond van mijn ouders uitgelaten, croissantjes gemaakt voor de lunch (ok, in de oven gedaan) en kopjes koffie gemaakt. Iemand geholpen met Twitter. Ik had ook al een actie willen uitvoeren die uiteindelijk pas op dag 18 aan bod kwam. Geen topdag dus, al was ik in gedachten wel bezig met een aantal toekomstige acties. Geven blijkt lastig op het moment dat ik zelf niet helemaal lekker in mijn vel zit, en op zondag zie ik niet zoveel mensen, dat hielp ook niet mee. Naja, op naar nog een paar mooie geefdagen voordat deze maand erop zit! En ik heb zomaar het idee dat ik na deze maand ook wel blijf geven :-)

Van mijn moeder kreeg ik het boekje "Alles went, ook een adolescent", handig met een bonuszoon van 13 in huis :-)

Oh en wat deze dag wel degelijk tot een topdag maakte: mijn vader heeft lang pijp gerookt en is daar mee gestopt! Zoo blij mee!! Hij had dat niet verteld, maar meneer rookt dus gewoon al bijna een jaar niet meer!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...