woensdag 13 november 2013

Geven aan mezelf.

Bijdrage van Ellen/Fregje1970

Tja, dan krijg je opeens je eens in de vierjaarse griep, samen met een oorontsteking en blaffen als een zeehond die blij is losgelaten te worden in de Waddenzee! :)
Helaas dus even mijn werk bij Doenersdreefzorg op een korte hold moeten zetten.

Mooi was wel dat ik een kaartje ontving, getrokken voor mij op Facebook, dat ik goed voor mezelf moet zorgen. Dat heb ik dus maar gedaan. Verse sinaasappels gehaald om te persen, de huisarts vereerd met een bezoekje en veel geslapen. Mijn (noodzakelijke) cadeautjes aan mezelf de afgelopen dagen.

Gisteren mijn tijd gegeven aan mijn jongste dochter, die hard mijn steun nodig had. Ze is de dupe van identiteitsdiefstal/fraude en had daarover een zitting gisterenmiddag. Natuurlijk ben je er dan voor je kind. En omdat ik zo enorm trots op haar was heb ik haar een lekkere beker koffie gegeven van een bepaalde, niet nader te noemen grote koffiegigant! :)

Ook heb ik aangeboden aan een moeder van 2 dochters, die het heel erg moeilijk hebben, om eens in mijn kasten en opbergruimtes te duiken en op zoek te gaan naar spullen die deze moeder kan gebruiken onder de Kerstboom voor haar twee meiden.

Cadeautje wat ik heb gevraagd voor mezelf, of eigenlijk voor een goed doel: Zegeltjes van de Blue Band, om te sparen voor de broodplankjes. Dus als iemand nog wat over heeft? Ik houd me aanbevolen.

Verder ben ik erg druk met het geven van tijd aan het invullen van het idee voor onze ruilwinkel in Nieuwegein. Steeds meer schrijnende berichten op Facebook geven me steeds meer het gevoel dat de tijd aan het veranderen is. Dat een ruilwinkel een hele mooie aanvulling kan gaan worden in onze gemeente. Natuurlijk ook gewoon bereikbaar voor mensen uit andere gemeentes.
De plek voor de winkel is er al en volgende week gaan we deelnemen aan de Beursvloer, om te kijken of we meer mensen en/of geld los kunnen krijgen en natuurlijk allerlei benodigde materialen om onze (voormalige) hooischuur op te knappen tot winkel.

Ook allerlei tips blijven van harte welkom. 

Al met al had ik graag meer gegeven dan alleen maar tijd, maar voor nu is dat even het hoogst haalbare. Los van al mijn opbeurende en positieve woorden die ik regelmatig de wereld instuur, om mensen weer even een fijn gevoel te geven. 
Binnenkort dus hopelijk meer!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...