dinsdag 12 november 2013

Oef.... hier ben ik dan even (heb het veel te druk met geven ;) grapje natuurlijk!
Wat deed ik allemaal? Zondag avond nam ik de babysit (die mijn dochters normaal gingen doen) over
omdat ze nog veel schoolwerk hadden....
Maandag bakte ik verschillende cakes en maakte ik hapjes omdat ik s'avonds een demonstratie van
tupperware had hier thuis....Ik wou een (jong) buurmeisje de kans geven het hier te doen omdat
ze pas begonnen was met demonstraties geven. ....
Zo kon ze het nog wat leren en ik nodigde vrienden ,kennissen en ook de andere buren hier uit
zodat we elkaar wat beter konden leren kennen....
Vanmorgen ging ik weer babysitten bij het kleintje van de mama die voor bestralingen naar het ziekenhuis
moet en deze namiddag sprong ik in voor een collega wiens kinderen ziek waren ....(ik ging dus helpen
in de kinderkribbe)
Morgen ga ik dan weer babysitten bij twee zieke kindjes waarvan de ouders moeten gaan werken ....

Vanavond zorgde ik dan een beetje voor mezelf....ik ging niet naar de zumbales omdat ik al zo moe
was ....(ik moest ook nog de afwas doen....mijn afwasmasjien is stuk ) en ik wou graag vroeg douchen
zodat ik op tijd naar bed kan....
Als ik toch naar zumba was geweest....zou alles uitgesteld worden en zou het bijna nachtwerk zijn geweest...
Nu kon ik rustig wat tijd voor mezelf nemen....

Af en toe eens rekening houden met je zelf is ook geven vind ik.....
Morgen is er weer een dag!

heel veel liefs en fijne avond nog!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...