maandag 25 november 2013

dag 25 Joke




Vanochtend eerst een inhaalactie. Ik was vergeten dat gisteren de boekengeefdag was, terwijl ik er boeken voor had klaarliggen. Vanmorgen heb ik dus als eerste een mooi ingepakt boek in de bushalte gelegd. Met een sticker erop: 
Voor de eerlijke vinder. Veel plezier ermee. www.geefmaand.blogspot.nl

Later ging ik de kamer waar al mijn werk staat opruimen omdat ik vanavond een galerieruimte leeg moet maken waar heel veel van mijn werk aan de muur hangt. En dat moet nu dus allemaal weer in dat kamertje :-(. Ik ga deze laatste week dus elke dag een give-away doen op mijn blog besloot ik. Dan gaat er in ieder geval iets weg. Ik plaats dit bericht nu dus maar 's morgens voor het geval hier ook iemand is die mee wil doen. Vandaag gaat het om een van bovenstaande collages.
Kijk in dat geval even op http://waterleliedesign.blogspot.nl/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...