zaterdag 16 november 2013

Sinterklaas kapoentje

Ook vandaag was het voor mij werken geblazen, dat vind ik overigens helemaal niet erg. In het weekend werken vind ik een leuke afwisseling met de weekdagen...ander ritme en totaal andere contacten met de bewoners.

Vandaag deed de Sint zijn intrede in het dorp waar mijn voorziening is gelegen. Er was heel wat kinderanimatie voorzien en men verkocht natuurlijk warme chocomelk, soep, speculaas, jenever,... deze opbrengst werd geschonken aan mijn voorziening!
Dus als bedankje voor hun inzet gingen we met een kleine delegatie naar de intrede. Dit was mijn geefmoment van de dag want ik deed het na mijn werkuren.

We werden er heel warm ontvangen, kregen een speciaal plaatsje en onze kinderen kreeg als eerste bezoek van de Sint!
En wat hebben ze genoten! Kleine I. die heel moeilijk om kan met drukte en dan automutileert heeft van de eerste tot de laatste seconde gelachen! Prachtig om te zien.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...