vrijdag 15 november 2013

Dag 14: brainstormen & complimentjes

Bijdrage van: Welmoed Verhagen

Op dag 7 kon ik niet meedoen aan een brainstorm over Lifehacking, omdat het verkeer toen helemaal vast stond. Op dag 14 alsnog tijd kunnen geven aan het 1-op-1 doorwerken van de stellingen en vragen. Gelukkig dus toch nog mijn bijdrage kunnen geven!

In de trein heb ik een meisje gecomplimenteerd met haar mooie kapsel (soort vlechten maar dan gedraaid, in van dat pikzwarte haar) en een conductrice sterkte gewenst en gezegd dat ik hoop dat mensen die dag aardig zouden blijven. Er was namelijk brand in de Schipholtunnel en dus waren er veel passagiers die niet konden reizen waar ze heen wilden, vertraging zouden hebben etc. Mensen worden dan vaak wat sjaggie tegen conducteurs. Een sterkte-wens was dus wel op z'n plaats.

Verder netjes bedankt gezegd en een fijne dag gewenst aan de mensen die de pionnen en mijn straat-ingang bewaken, tegen sluipverkeer. Ze zijn hier met de weg bezig, en als ik een bepaald kaartje omhoog houdt mag ik er door (bestemmingsverkeer). Lijkt me een saaie job, dus een bedankje en fijne-dag-wens worden vast gewaardeerd. Wie weet breng ik ze later deze maand nog eens een lekkere kop koffie ofzo :-)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...