woensdag 13 november 2013

Pippi & Pebbles Dag 8 t/m 13: time out

Geven Dag 8 t/m 13: time out

De afgelopen week niet bewust bezig geweest met geven. Ik heb mezelf de tijd gegeven om te ontspannen. Niet de druk van moeten bloggen. Afgelopen zondag kwam mijn zusje langs om me te helpen. Want hulp had ik nodig, in huis. Ze heeft me de hele middag geholpen met opruimen en het huis gezellig te maken. Het lukte me alleen niet meer. 

Als ik terug denk aan afgelopen week kan ik alleen maar aan werken en slapen denken. Met zo nu en dan een Grey's Anatomy aflevering tussendoor. Oh ja uiteraard Sint Maarten gelopen met de kids, erg gezellig en leuk. 

En nu... Morgen en overmorgen vrij! En wat ga ik doen? NIKS! Althans niks gepland. Behalve de beloofde boeken versturen. Maar niks! HEERLIJK! 

Vanavond vergadering gehad van het poppodium waar ik vrijwilliger ben. Komende vrijdagavond daar weer werken. En morgen kijken naar de planning van Serious Record, waar ik ook vrijwilliger wil/ga zijn. Dus op dit moment geef ik voornamelijk mezelf. Maar ik heb er zin in en ik word er blij van en krijg er energie van en leer er nieuwe mensen kennen. 

Voor degene die zichzelf ook willen geven en in Leeuwarden zijn of kunnen zijn tussen 6 en 21 december: word ook vrijwilliger bij Serious Record! Check deze link, erg leuk! 

http://www.seriousrecord.nl

We hebben nog veel vrijwilligers nodig! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...