zaterdag 30 november 2013

Dag 29: Petities en voorrang

Bijdrage van: de Verdubbeldame

Over dag 29 kan ik kort zijn. Ik voel me beroerd. Het zat er al een paar dagen aan te komen, en om me heen heerst het ook. Het liefst wil ik iedereen pootjehaken, maar ik houd me in en laat in de supermarkt een meisje met een enkel boodschapje voorgaan. Thuis teken ik een petitie tegen dierproeven en stuur ik volautomatisch wat mails naar winkelketens die angorawol verkopen. Het personeelsuitje, bungee soccer en karten, red ik tot halverwege.

Vandaag ontvang ik vooral: Een lieve collega-met-auto komt me halen voor het personeelsuitje en brengt me ook weer terug naar Rotterdam. 's Avonds krijg ik alvast een cadeautje van de Sint: een pot notenpasta met een kort maar krachtig gedicht erbij.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...