woensdag 13 november 2013

Dag 13 Joke

Weer  bijna een dag voorbij zonder geefmoment! Drukke dag gehad. 's Morgens reconnectie 'therapie', 's middags een workshop Tyvek geven en 's avonds naar de fysiotherapeut.
En dan om 22.00 uur erachter komen dat je nog niets gegeven hebt vandaag terwijl er zo'n goede gelegenheid was. Ik had  nl. voor thuisafgehaald.nl gekookt en had  een 'klant'. Die had ik mooi haar eten gratis mee kunnen geven.
Maar helaas, niet aan gedacht. Op het moment dat ik erachter kwam dat ik nog niets gegeven had vandaag was mijn jongste dochter op bezoek, dus vroeg ik of ik haar iets geven kon. Na enig nadenken wist ze wat en kwam op mijn schoot zitten (ze is 26): een nekmassage graag!
Dus mijn geef moment voor vandaag was een nekmassage.
En natuurlijk heb ik mijn cursisten van vanmiddag aandacht, adviezen en overheerlijke (zelfgebakken) cranberry blondies gegeven, maar daar betalen ze voor, dus dat is geen geven.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...