zaterdag 16 november 2013

Dag 16 en 17 Joke

Vrijdag avond had ik nog niets gegeven, dus besloot ik maar weer een brievenbuscadeautje te doen. Een sodoku boekje had ik van een 'geeltje' voorzien met daarop de mededeling dat dit van een anonieme gever kwam en dat de ontvanger als hij/zij er niet blij mee was het door kon geven aan een ander. De bedoeling was dit op de laatste ronde met onze hond ergens in de bus te gooien. Helaas vergat ik het mee nemen en bij thuiskomst had ik echt geen zin nog een keer naar buiten te gaan. Dus dat werd een inhaalactie voor vandaag.
Mijn gift van vandaag was koken voor een groepje testeters van producten van de Vegetarische slager. Ik ben lid van een duurzaam test panel en vandaag werden dus producten van de vegetarische slager getest. Degene die dit organiseert is niet van het koken en had dus een vrijwilliger gevraagd.
Samen met mijn jongste dochter heb ik dat gedaan.
We hebben de hamburger, de kipstukjes en de tonijn getest. Iedereen was erg enthousiast.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...