zaterdag 30 november 2013

Dag 30 van Inenomdekas

De laatste dag, we maken de maand vol. Vanochtend was ik met manlief in de stad. We wilden een warenhuis in gaan toen we zagen dat er een mevrouw in een electrische rolstoel naar de uitgang toe reed. Manlief en ik hielden allebei een deur voor haar open zodat ze zo door kon rijden. Ze bedankte ons hartelijk.
Vanmiddag gingen we naar een mevrouw met het syndroom van Down. Een paar keer paar maand doe ik wat gezelligs met haar. Vandaag gingen we bij haar in de woongroep thee drinken en naar de supermarkt. Boodschappen doen vindt ze heel gezellig Ze gaf mij een kadobon en een bos bloemen. Ze zei dat het van Sinterklaas was maar er zat een kaart bij van haar ouders om te bedanken voor het vrijwilligerswerk. De bloemen waren erg mooi maar wij hebben poezen thuis die de bloemen uit de vaas halen en de vaas omgooien. Toen we naar huis fietsten kwamen we langs het huis van een oud echtpaar die ik ken van mijn werk in het gezondheidscentrum. Ik belde aan en gaf hen de bloemen. Ze waren verrast en heel blij.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...