zondag 10 november 2013

Vandaag, dag 10.

Wat zijn er veel mooie inspirerende acties gedaan de laatste dagen.

Vandaag ging ik met man en dochter naar de stad om daar koffie te drinken met een vriendin met dochter. Ze is nog niet zo lang gescheiden en daardoor is haar leven wel anders geworden. Het was erg gezellig. Als geef actie had ik een leesboek meegenomen voor de dochter. Ze was er erg blij mee. Een eigen boek is toch leuker als een boek van de bibliotheek.
De Total geeft bij het tanken van benzine leesboeken voor kinderen weg en die geven we door. Mijn dochter is te oud voor deze kinderboeken.

Ik sprak een vrouw in de buurt over haar zoon. Hij had zijn enkelbanden gescheurd en moest nu elke dag gebracht en opgehaald worden van de middelbare school. Dat was lastig te combineren met het werk van haar man en van zijzelf. Ik heb geen auto, maar ik heb haar nog op het bestaan van burenhulp in onze wijk gewezen. Misschien dat zij kunnen helpen om dit af en toe te regelen.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...