donderdag 7 november 2013

Toch maar een berichtje schrijven over vandaag....

Bijdrage van: Ver-Greetmenietje

Toch maar even schrijven over vandaag want morgen help ik de ganse dag in de kinderkribbe en s'avonds gaan we nog naar een optreden.
Vanmorgen pakte ik een mooi frans kinderboekje in voor mensen met een klein manneke die hier onlangs in de straat kwamen wonen...Ze komen van Frankrijk ....
Ik kocht het in de kringloop voor oudste dochter die het nodig had voor school maar het niet meer kon gebruiken....
Ik deed er een mooi kaartje bij en stak het in de brievenbus....
Ook stuurde ik nog een mailtje met een vraag van iemand aan iemand die ik goed ken....

Plots hoorde ik de kerkklokken en herinnerde mij dat er vandaag een echtgenoot van een vrouw uit het dorp begraven werd. (de vrouw zat vroeger bij mij in de klas in de basisschool) Hij was pas 53 jaar en ze hadden al een moeilijke tijd achter de rug....
Ik gaf nog vlug een kaartje af voor de viering begon om mijn steun te betuigen....

Verder gaf ik mezelf wat tijd kado om blogjes te lezen....(daar kan ik echt van genieten)
Ook ging ik nog vlug naar de apotheek voor oudste zoon die daar al was geweest maar nog iets vergeten was....(hij heeft een fikse verkoudheid en weer terug door dat rotweer kon ik hem niet aandoen vond ik)
Niet dat dat zo speciaal is want dat zou ik anders ook doen maar het is toch een beetje geven hé?

Heel veel liefs en fijne avond!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...