zaterdag 2 november 2013

Mijn start van de geefmaand

Bijdrage van: Ver-Greetmenietje

Met een bang hart schreef ik me daarstraks op de valreep nog in voor de geefmaand.
Ik werd hartelijk ontvangen en begon met denken wat ik vandaag kon geven....

Gisteren werd er gevraagd via mail of het volksdanskoor hier thuis kon komen repeteren.
Geen probleem voor ons (moest wel eerst nog wat opruimen ;)....In augustus tijdens
het folklorefestival is het traditie dat ik wafels bak voor de helpers en ook voor de
gasten om mee op de terugreis te nemen....
en die worden altijd heel enthousiast ontvangen.....
Nu dacht ik : waarom moet dat altijd in de zomer? ik kan hen vandaag ook evengoed
verwennen....dus bakte ik wafels.....
De mensen van het koor waren blij verrast en ik genoot ....
Hoe simpel kan geven toch zijn!

Ik ben zelf benieuwd voor morgen...ben helemaal niet zo creatief ....
Denk dat ik maar eens ga spieken bij de andere deelnemers misschien kom
ik dan wel op een ideetje....

Tot morgen iedereen!
liefs


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...