zaterdag 2 november 2013

Dag 2 van Franca

Vanmorgen ben ik al vroeg naar de winkel gegaan om lekkere broodjes voor mijn man en dochter te halen en voor mijn man een mooie bos rozen erbij.

Er zijn overdag veel momenten waarop je wat extra 's kan doen merk ik. Een aardige opmerking, een knuffel. Ook daar is de ontvanger heel blij mee.

Voor mijn dochter kochten we een nieuwe schooltas, want de oude was kapot. Dat had wel wat geduld nodig. Ze belde met een vriendin en ze stuurde een foto en samen hebben ze de beslissing genomen.

Ik kwam nog een twee vrouwen tegen die ik wel vaker tegenkom hier in de buurt en heb een gezellig gesprekje met ze gehad.

Ik was nog veel meer van plan, leuke kaartjes sturen en opbellen, maar ben er niet aan toegekomen.
Maar ik ben wel tevreden. Als je er positief in staat is er veel te geven. Hier in huis en ook in de buurt.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...