maandag 11 november 2013

geven op Wapenstilstand

Bijdrage door: Liesl

Oké ik beken...mijn titel is een beetje vergezocht want het geven had niets met Wapenstilstand te maken. ;-)
Vanochtend liep mijn wekker af om 5u...juist ja 5u!! 's Morgens ben ik niet erg productief ('s avonds overigens ook niet) en kom ik er maar net aan toe om mijn havermout klaar te maken en naar het werk te vertrekken daarom had ik mijn geefactie al voorbereid!

Volgens het weerbericht zou het vandaag schitterend herfstweer worden, droog en zonnig. Een hele prestatie als je in België woont.
Ik had een vriendin gevraagd of ze mee wilde gaan wandelen iets wat we haast elke zondag doen, maar dan op de plek waar ik werk. Ik werk in een heel bosrijk gebied en mijn kids (jongvolwassenen met een meervoudige beperking) vinden het erg fijn om te gaan wandelen! Omdat het vandaag een feestdag is en we dus volgens de zondagdienst moesten werken was er vandaag geen activering voorzien, net zoals de 2 voorgaande dagen. Het optelsommetje was dan ook snel gemaakt! We gingen een dik uur wandelen met in plaats van onze handen in onze zakken te verbergen ze een rolstoel te laten duwen.

En wat heb ik genoten...genoten van de lach op hun gezichten, van hun verwonderde blik, hun tevreden geluidjes. Genieten van andermans genot...geven en krijgen!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...