maandag 11 november 2013

Dag 11: Flyer maken

Bijdrage van: De Verdubbeldame

Nou nou poeh, deze kitscherige flyer kostte me wel een avond hoor. Vooral zonder Photoshop of ander noemenswaardig fotobewerkingsprogramma. Ik maakte vandaag een reeks foto's van producten die de clienten op ons activiteitencentrum maken, maar ik kwam er niet aan toe om die onder werktijd in flyervorm te gieten. Mijn gift voor vandaag dus: een avondje doorwerken zonder daar de uren voor te declareren.


En wat ik heb ontvangen? Nou, die groene takjes op het plaatje waren eigenlijk blauw. Zonder dat noemenswaardige bewerkingsprogramma kreeg ik ze niet groen. Maar na een noodkreet in de Facebookgroep Durftevragen werd ik van allerlei kanten met groene dennentakken om de oren geslagen!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...