dinsdag 5 november 2013

Franca vervolg

Het geven ging niet zo geweldig de laatste dagen. Ik maakte me zenuwachtig over een gesprek op mijn werk. Ik had ook een aantal zaken die ik wilde uitspreken en wist niet hoe daar op gereageerd zou worden. Toch spannend.

Voor geven moet je goed in je vel zitten, merk ik. Als je blij bent is het makkelijk geven.
En als ik zelf blij ben gaat het hier in huis ook veel beter.

Het gesprek liep goed en ik ben blij, want ik heb ook meer zekerheid gekregen.

Vanmorgen fietste ik met mijn dochter mee naar de GGD omdat ze een prik nodig had. Mijn man kon haar vandaag niet brengen. Toch zielig om te zien, die prik. Hij gaat akelig diep haar arm in.
Ik had goed uitgezocht hoe we moesten fietsen en we waren snel weer terug op school. Arme lieverd, ze maakt zo'n lange dagen op school.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...