dinsdag 5 november 2013

Dag 5 van Inenomdekas

Hoewel dag dag nog niet om is, heb ik mijn geschenken zojuist op de post gedaan.
Van de week kreeg ik van een grote supermarkt (die van de bonuskaart) een vel kortingsbonnen thuis gestuurd. Ik had ze bijna weggegooid maar bedacht me toen. Er was 1 bon bij van 4 euro korting op een fles drank. Je kon kiezen uit 3 soorten die wij zelf niet drinken, maar een vriendin van mij wel. Ik stuurde haar anoniem de bon in een leuke kaart. Verder hoorde ik via via dat een (ver) familielid een moeilijke tijd doormaakt. Haar stuurde ik een bemoedigend kaartje.
Misschien komt er nog iets onverwachts vandaag maar dit waren bewuste geschenkjes.

Update: 's Avonds deed ik wat extra's in de collectebus voor de Alzheimerstichting en gaf ik 2 BH's aan een zwangere bijstandsmoeder die geen enkele passende BH meer had. Toen mij gevraagd werd of ik nog een BH had liggen zei ik in 1e instantie "nee", maar bedacht mij toen dat er achterin de la een paar liggen die ik nooit meer draag en dus echt wel kan missen...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...