dinsdag 5 november 2013

Dag vijf.....

Vandaag was het niet zo moeilijk ....ik ga al een tijdje elke dinsdagvoormiddag babysitten bij een mama
die voor bestralingen naar het ziekenhuis moet...
Vandaag kocht ik met haar kleine meid een bloemetje omdat ze wel wat steun kan gebruiken ....ze heeft
echt een rot jaar achter de rug : operatie , chemo , bestralingen....en ondanks alles blijft ze altijd
zo optimistisch!
Verder deed ik nog wat spulletjes weg (dingen die ik uitgezocht had en teruggevonden bij d'eruitdaging
vorige maand) Ik moest op twee adresjes zijn (ze waren allebei niet thuis maar ik had mijn voorzorgen
genomen en er een mooi kaartje bijgestoken met bij de ene een dankwoordje en bij de andere ook
iets liefs)
Nu ben ik een beetje rijst aan het koken voor de hond....hij krijgt normaal alleen maar droge voeding
maar hij lust ook graag rijst (en dat is ook goed voor hem)....zo wordt hij vandaag ook extra verwend
met dat rotweer.
Misschien kan ik straks nog wel iets spontaans doen maar nu ga ik het eten voorbereiden en daarna zal het
weer snel tijd zijn voor de zumba les...
Fijne avond nog iedereen!
liefs

Even een update ;)
Ik bracht daarstraks pakketjes weg en één van die mensen belde mij daarjuist op om me te bedanken
en ze bracht mij drie kapsterpoppen (waar toekomstige kapsters op oefenen) Ik had haar dat ooit
gevraagd voor iemand van de vrouwenvereniging hier in het dorp. Ze doen in december een crea-tentoonstelling en laten graag hun mutsen, sjaals en juwelen zien....Daar zijn die poppen perfect voor!
De leerling kapsters oefenen er op tot het haar helemaal kort is en dan gaan die poppen de vuilnisbak
in....Dus twee keer winst...iemand is er gelukkig mee en ze worden van de afvalberg gered!
Daar kan ik helemaal blij van worden....ik heb dus voor morgen al iets om te geven ;)
Super toch!?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...