zondag 10 november 2013

Dag 9: tijd voor mezelf

Bijdrage van: Welmoed Verhagen

Dag 9 stond vooral in het teken van heerlijk lekker veel niks-doen. Dag 8 was een lange dag: twee trainingen gegeven in België voor directeuren van midden- en kleinbedrijven en 's avonds nog terugrijden naar Nederland. En dat na een drukke week. Ik keek dan ook erg uit naar een dagje even helemaal niks: uitslapen en afleveringen van The Killing kijken via Netflix.

Ik ben toch nog vrij vroeg opgestaan om m'n vriend van koffie en ontbijt te voorzien. Daarna weer terug in bed en The Killing gekeken, maar ik was zo moe dat ik halverwege in slaap viel. Zo de rest van de dag doorgekomen: beetje The Killing kijken, beetje slapen, heerlijk lui! De dag ging te snel voorbij.... 's Avonds ook nog wat huishoudelijke dingen gedaan.

Niks doen vind ik best lastig, dus ik kan trots zijn op mezelf :-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...