zondag 10 november 2013

Bijdrage van: Liesl

Als woorden alle betekenis verliezen...dan is een luisterend oor op zijn plaats!
Een collega (YAY ik ben weer aan het werk!) haar mama is terminaal ziek. Mijn geefactie voor vandaag was haar een luisterend oor aanbieden. Ze maakte er dankbaar gebruik van.
Ik drukte haar op het hart dat ze me steeds mag bellen als ze van dienst wil ruilen of een dagje vrij wilt zijn. Ik hoop dat ze er gebruik van maakt als het nodig is!

Mijn vorige geefacties waren kleiner en misschien minder betekenisvol. Zaterdag gaf ik een kleurboek aan mijn nichtje en vrijdag strooide ik met complimentjes en spaarde het milieu door te carpoolen.
Helaas weet ik niet meer wat mijn geefactie van donderdag was...slecht geheugen!

Mijn geefactie van morgen staat ook al vast en ik heb er zin in!
Leuke zondagavond voor alle Gevers onder ons! :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...