vrijdag 8 november 2013

Dag 8: Petities, tijdschriften en knuffels

Bijdrage van: Firma Fluitekruid

Hoe was tie ook weer?

'Doe wat je kunt, met wat je hebt, waar je bent.'

Dus vanuit mijn ziekbed twee petities getekend en gedeeld op Facebook (met dank aan Joke voor de inspiratie):
http://www.behindthebrands.org/nl-be/actnow
http://maakvannederlandgeenmegastal.nl

En ik lees net dat ik zowel de Zinkende Surfer als Henderina (van het tijdschrift Gelukkig) blij heb gemaakt, want de Zinkende Surfer was door mijn blog geinspireerd om vandaag een abonnement te nemen. Ze vond dus ook dat ik dat vandaag als gift mocht meetellen, haha...

Zelf werd ik blij verrast met een ander tijdschrift: bij de post zat een nummer van One World, met een interessant artikel over alternatieve geldsystemen. Afzender was Marije, die er ook een leuk kaartje en een vilten bloemetje bij had gedaan. Niets zo fijn als een leuk tijdschrift, als je bedlegerig bent. Dankjewel, Marije!

Daarna kwam meneer F. me ophalen, zodat ik van het weekend bij hem thuis in de watten gelegd kan worden. Kon het niet laten hem een dikke knuffel te geven, maar hoop niet dat ik hem nu heb aangestoken.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...