vrijdag 8 november 2013

Dag 7: Overgave

Bijdrage van: Firma Fluitekruid

Balen! Ik ben al dagenlang grieperig en ik knap maar niet op. Sterker nog, vandaag kreeg ik er ook nog een knallende hoofdpijn bij, en last van mijn darmen.  En als ik ’s avonds op mijn knieën het hart uit mijn lijf lig te kotsen, weet ik het zeker: dit is letterlijk en figuurlijk een kwestie van Overgave.  Hallelujah!

Tja, met jolige, ludieke acties gaat het ‘m nu even niet worden. Ik had echt een SUPERleuk idee voor een Random Act Of Kindness, die ik vandaag had willen voorbereiden en morgen - op ‘Goede Vrijdag’ - had willen uitvoeren. Die actie zal helaas even moeten wachten.

Maar, denkend aan Cami Walker, voor wie het allemaal nog veel zwaarder was, probeer ik mijn zinnen te verzetten. En dus heb ik ook vandaag toch nog wat dingetjes kunnen geven:

-klein beetje afval geraapt in mijn straatje
-krantje aangenomen van de Jehova’s en ze vriendelijk gegroet (heb ze ook hun zin af laten maken in plaats van meteen te zeggen dat ze moesten ophoepelen, ik ga vooruit!)
-toen de kastbeddendeskundigen langskwamen om een mankement aan mijn onlangs bestelde kastbed te verhelpen, had ik de kans om ze alsnog de fooi te geven die ik vorige keer glad vergeten was
-via mail, blog en telefoon belangstelling getoond voor een paar mensen
En gaaf dat ik juist vandaag bedankjes kreeg van mensen die blij waren met een boekentip of quote, of schreven dat ze genoten van mijn blogjes, en dat ik dat best als gift mocht toevoegen. Dat geeft een lichtelijk verlept Fluitekruidje weer een beetje moed…
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...