zaterdag 2 november 2013

Dag 2 simpele dingen

Bijdrage van Margriet

Vandaag naar een meeting geweest. Ik had tevoren bedacht wat ik voor de organisator kon meenemen. Ik kwam alleen op een zakje bloemenzaadjes. Niet toepasselijk op de meeting. Maar goed. Vandaag zou ik het me laten overkomen.

Ineens hoor ik een man aan een andere man vragen of hij een pen had. Zoeken, zoeken. Nee. Spontaan zocht ik mijn pen op en bood hem aan. Pang, nummer 1.

We gingen daarna even naar een winkel. Bij de kassa leende ik (op verzoek van de caissière) mijn pas uit aan mijn voorganger zodat die korting kreeg. Hij zou zelf een pas aanvragen, maar kon die dan nog niet gelijk gebruiken. Pang nummer 2!

Morgen is het zondag en geven we in de collectezak. En wie weet wat er nog meer op mijn pad komt.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...