woensdag 6 november 2013

Pippi & Pebbles Dag 6: kringloop uitje

Vanochtend 5 euro gegeven voor een kado voor een collega. Hij is morgen 25 jaar in dienst. Vanmiddag was ik vrij en ben ik met Sem op pad geweest. Boodschapjes gedaan en daarna mijn favoriete woensdagmiddag bezigheid: de kringloop! Ik bracht er 2 plastic tassen met troepjes. En ik nam mee, 1 plastic tas met troepjes :) zie foto hieronder, 3,50 voor alles. Ideaal! 
De elpee komt aan mijn muur, want Kitsch! Leuke vrolijke roze kerstballen gescoord (ook al heb ik rood/zilver collectie). Wat leuke speeltjes voor Nova en een mooi monsterdierenboek voor Sem. En check het ontzettend lieve schattige Japanse katje rechts :) te mooi! En dat voor 80 cent! 

Pff en wat heb ik verder gedaan. Vanmiddag nog een tafel bekeken, 60s, met 6 stoelen, onze nieuwe speel/knutseltafel. Wordt morgen gebracht door de eigenaresse. 

Oh en vanavond, druk aan het koken (lasagne en heerlijke salade met spinazie) belde er een mevrouw van KPN. Tevredenheidsonderzoek internet/tv. Ja mevrouw, ik ben tevreden maar dit en dat. Oh en ik hoor iedereen met een opneemfunctie maar dat heb ik niet toch? ....
Aan het eind van het gesprek had ik EN 3 maanden gratis opneempakket EN half jaar korting op mijn abo. So cool! 
Mooiste moment, KPN mevrouw: u krijgt ook nog korting op uw abo. Ik: uhm ok... Waarom? KPN mevrouw: haha, ja omdat het hier staat! 

Al met al een mooie dag. En morgen vrij!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...