woensdag 6 november 2013

DE SIZZ VAN DE ZINKENDE SURFER GEEFT OOK IN NOVEMBER.

Ik heb mijn zus vertelt over de Geef Maand November en ze deed meteen mee. Ze wil niet zelf op het blog maar heeft me een e-mail geschreven die ik met jullie mocht delen. Ik werd helemaal vrolijk van de mail, ik hoop dat jullie er ook van genieten. Want met het weer van de laatste dagen kun je wel een oppepper gebruiken.

Ha Sisss,
Gisteren had ik een moeilijke geefdag. Het regende hele dag, dus deur niet uitgeweest, nou ja, ff naar de Emté, maar toen dacht ik er niet aan. ’s Avonds gedacht, wat moet ik nou, dus toen Mijnheer Sizzz naar bed ging om 22.00 uur, jouw tip gevolgd, of ik hem een zoen mocht geven. Dat mocht gelukkig, smile…, dus dag gered.
Vandaag viel het me op dat een collega leuk gekleed was, is ze wel meer, maar viel me dus weer eens op, en ik dacht, waarom zeg ik dat niet eens gewoon? Dus compliment gemaakt. Zag dat ze dat leuk vond. Terug naar huis, ontstond er klein filetje bij het kruispunt. Auto’s komen er dan moeilijk tussen. Ik dacht, weet je wat, ik laat er in plaats van 1, vandaag 2 auto’s tussen. Hoe leuk is die?? 2e auto had er moeite mee, snapte mijn november-spelregel niet (hoezo… er is er al 1 voorgegaan…. maar uiteindelijk ging die eindelijk (eikel, hahahahahaha). Zo, dat was ‘m weer. Oh nee, vanavond deed ik een bestelling op internet bij De Tuinen, en dacht, weetjewat ’t is november, ik bestel eens voor iedereen een extra Sint-cadeautje. Ja, ben lekker bezig, 3 spontane geef-momenten beleefd. Nou ja, spontaan, niet echt, besefte me dat het november-geefmaand is, en pas toen besloot ik extra te geven…..

Wil je nog weten hoe het is afgelopen met mijn verzekering? Ik had al gewonnen dat ze uiteindelijk de schadevrije jaren gingen overzetten, vandaag kreeg ik mail dat ze premie gaan terugbetalen. Dat heb ik met veel vreugde ontvangen!!!! Ze doen daar misschien ook wel aan november geefmaand Z. Ik doe trouwens niet mee op de blog, dat voelt dan voor mij als verplichting dat ik elke dag stukje moet schrijven, maar je mag mijn verhalen publiceren hoor, als je zelf eens geen info hebt, GEEF ik jou graag mijn input..

Doeiiii, Sizzz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...