zaterdag 9 november 2013

Dag acht en negen samen

Tja  zoals gezegd ging ik gisteren helpen in de kinderkribbe van 9 tot 18 u.
Ik heb het gevoel dat ik niet veel heb kunnen geven ;(
Ik heb wel alles zoveel mogelijk klaargezet voor de volgende werkdag....maar dat doe ik altijd...
en heb een mama van een tweeling geholpen met de meisjes in de auto te zetten....(kan spijtig genoeg niet
altijd maar nu was mijn collega er nog en kon ik dit even doen)
We zullen maar denken dat een werkdag in de kinderkribbe ook geven is ;)
S'avonds gingen we nog naar een optreden om iemand te steunen die we kennen...ook een beetje geven toch?
Vandaag was-en strijkdag ....verder deed ik vlug twee doktersbriefjes weg voor oudste zoon ...
en bracht nog een pompoen naar de overbuurvrouw....ze was niet thuis maar ik legde hem aan de deur...
Leuke verrassing hoop ik...
In verband met de markt die doorging in het dorp kreeg onze straat plots dubbel richtingsverkeer dus moesten alle auto's weg...Eén auto bleef staan ...hij is van de mensen wiens kindje naar de kinderkribbe
komt. Ze komen van Frankrijk en wonen hier nog niet lang....ze zijn juist nu voor enkele dagen terug naar hun familie....De verkeersborden met : ' verboden parkeren' stonden er pas nadat ze al vertrokken waren....
Normaal slepen ze dan die auto weg en krijg je er nog een fikse boete bovenop!
Ik had er voorheen niet aan gedacht maar toen ik het autootje zag staan wist ik weer dat ze op vakantie
waren.....Ik ben toen met de man van de gemeente gaan praten die de verkeersborden zet en die
ging het aan de politie doorgeven....Het autootje bleef staan (misschien wel door mijn gesprek?)
Voor de rest bleef ik binnen....manlief moest verschillende keren weg en ik bleef thuis ...en zorgde voor
het avondeten....
Nu mag ik van mezelf een beetje genieten....wat blogjes lezen en eindelijk wat lezen in een boek dat
ik al lang in mijn bezit heb....

Ik wil jullie graag een fijne avond toewensen...
liefs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...