zondag 3 november 2013

Dag 3: taartschaaltjes, knuffels en een goed gesprek

Bijdrage van: Welmoed Verhagen

Vandaag had ik niet zo'n beste dag. Veel hoofdpijn en dus erg rustig aan gedaan. Wat tv gekeken (lang gaat dat niet als je hoofdpijn hebt) en een potje Stratego gespeeld met bonuszoon. Op bezoek bij oma had ik al even geholpen met het afruimen van de taartschaaltjes en koffiekopjes. Normaal gesproken doet ze dat altijd zelf en is er geen sprake van dat we haar daarbij mogen helpen. Op dit moment is ze echter ernstig ziek. Dat we haar mochten helpen is dus eigenlijk niet zo'n goed teken... Ben wel blij dat ik het voor haar heb kunnen doen en haar daarmee fysieke pijn bij het lopen heb kunnen besparen.

's Avonds lag ik op tijd in bed en stond mijn bonusdochter ineens bij me. Ze kon niet slapen. Ze is lekker bij mij in het grote bed gekropen en we hebben gesproken over haar zorgen. Bijzonder om er zo voor een lief klein meisje te kunnen zijn op momenten dat ze het moeilijk heeft. Een deel van mijn eigen nachtrust opgegeven omdat ze bij ons in bed heeft geslapen tot een uur of 4.00. Even later speciaal ook nog mee naar boven gelopen om haar lekker in te stoppen in haar eigen bed. Een kleine extra mogelijkheid om te geven toen ze me daarom vroeg!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...