zondag 3 november 2013

Dag drie

Bijdrage van: Ver-Greetmenietje

Ja toch maar dag drie want op dag één gaf ik uiteindelijk toch wel iets achteraf bekeken....
ik had me alleen nog niet opgegeven voor de geefmaand.
Op zondag vond ik het wat moeilijker om iets te vinden om te geven....
maar ik bracht met mijn fiets twee kaartjes weg : eentje voor een Indische vriendin die vandaag divali viert (feest van het licht in India) en eentje voor een papa van een vriendin van oudste dochter die verleden week plots geopereerd moest worden.
Stiekem haalde ik (vijf minuten voor sluitingstijd) nog een pot choco in de wereldwinkel omdat oudste dochter vanavond op kot (kamers) vertrekt en die choco zo graag lust....ik deed er een klein papiertje bij met een tekstje en stak het vlug in haar mandje met eten....benieuwd wat ze er van gaat vinden straks ;)
Dat was het een beetje vandaag ....liefs en tot morgen weer!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...