dinsdag 5 november 2013

Dag 3-5

Bijdrage van Margriet

Dag 3, zondag. We gingen bij broertje en schoonzusje op bezoek vanwege de doop van hun kindje. Daar een gezellig gesprek gehad met de andere visite. Ik kreeg er zelfs de schuld van dat iemand na 2 keer vragen nog niet opstond om weg te gaan. Gezelligheid geven, dat is toch leuk?!

Dag 4, maandag. Broertje jarig. Daar dus weer geweest. We doen niet aan cadeau's, dus niets gegeven. 
Ik gaf in ieder geval mijn tijd en energie in het maken van een cadeautje voor mijn neefje. (pff bijna af). Ik gaf een marktplaats klant wat korting en een extraatje. Dat pakte ik op dag 5 allemaal in.

Dag 5, dinsdag. Ik gaf mijn zegeltje bij de C1000 aan de klant voor me. Ze was er erg blij mee.  Ik gaf mijn tijd en energie aan de bazar van de kerk en het opbouwen ervan. Daarover later meer.

Ik ontving ook heel veel leuke dingen. Warmte, gezelligheid. Ik kreeg een gratis Knippie uit 2011 waar ik veel uit kan halen.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...