zaterdag 2 november 2013

Dag 2 by Mirjam Down Under

Keuzes maken is niet mijn sterkste kant. Ik heb nogal eens de neiging om alle voor- en nadelen te bekijken, om te wikken en wegen. Tot vervelens toe! Nu is er iets dat ik al heel lang (geloof me, echt heel lang) wil hebben in mijn huis en het komt er maar niet van. Andere dingen wil ik eerst regelen (ja, nog steeds die kozijnen en die keuken, zucht) en daarna zou ik dit doen. Maar ja, dat ei over die kozijnen is nog steeds niet gelegd. Vandaag heb ik de knoop doorgehakt, afspraak gemaakt en aankomende week komt de meetmeneer op huisbezoek. Wat hij precies komt meten? Dat zeg ik niet, dat zien jullie vanzelf een keer! En o, wat voelt het goed, knopen doorhakken is fijn! Onthouden Mirjam...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...