zondag 3 november 2013

Dag 1: Sneeuwwitje brengt huisvrede

Bijdrage van: de Verdubbeldame

Kinderen en knuffels. O wee als de lievelingsknuffel zoek raakt, dan is het huis te klein. En zorg er dan als ouder maar voor dat het weer goed komt. Het overkwam een moeder in Amsterdam. In de facebookgroep Ik zoek gratis kwam ik de volgende oproep tegen:
"Beste mensen, ik op zoek naar Sneeuwwitje stoffen pop van Albert Hein voor mijn dochtertje van 2 jaar. Wij hebben de pop kwijt geraakt en ik kan nergens vinden. Zij huilt en slaapt heel moeilijk zonder haar poppetje. Wie kan rust bij ons brengen?"
De oproep stond er al een paar dagen, dus ik vroeg na of de hulp nog nodig was. Dat was het geval:
"Heel erg bedankt voor je reactie. Ik heb de pop nog niet kunnen vinden. Het is drama bij ons vooral in de avonden. Als jij kan mij hiermee kan helpen, heel graag. Je zou ons ermee blij maken."

Dat was een mooie missie voor de eerste geefdag, besloot ik.

En een makkelijke ook, zo bleek. Met de hulp van een mevrouw op Marktplaats, die zelfs nog bereid was een persoonlijk briefje uit te printen om bij het pakje te voegen, was het binnen een half uur gepiept. Het duurde tot vandaag tot ik het adres van de kleine Iman kon achterhalen, maar ook dat is nu geregeld. Sneeuwwitje gaat op weg om rust en vrede brengen in een Amsterdamse familie!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...