zaterdag 2 november 2013

Dag 1 is voorbij, wat gaat dag 2 brengen?

Goedemorgen lieve mensen,

Ik ben Susan van het blog 365 dagen creatief én An Angel Each Day. 
Twee 365 dagen projecten die ik inmiddels afgesloten heb, op mijn 365 dagen creatief blog ben ik een stuk actiever dan op mijn engelen blog (links kun je vinden als je op mijn naam klikt). 

Gistermorgen las ik terwijl ik heel vroeg in de ochtend wakker lag enkele blogposts van lieverds die ik volg (onder andere Espiratie die hier ook mee doet) en eentje van iemand die ik pas volg. 
Ze vertelden over de geefmaand november, ik had er al eerder over gelezen, maar opeens kreeg ik het idee om gisteren een engeltje weg te geven. 

Ik maakte meteen een blogbericht om te vertellen over mijn geefactie en terwijl ik de link van dit blog (dat ik sinds gisteren volg en waar ik sinds vandaag co-auteur van ben :)) wilde kopiëren zag ik dat het boek '29 dagen geschenken...' gegeven werd. 
Die wilde ik wel graag lezen en mailde als de wiedeweerga een berichtje. 

En toen was het tijd om mijn blogpost te posten en een engeltje weg te geven aan degene die als eerste reageerde. 
En wat blijkt het engeltje had niet beter terecht kunnen komen!


Wat ik nu zo mooi vind is dat ik naar mijn ingeving geluisterd heb, dat ik naar mijn engelen geluisterd heb en tot deze actie ben overgegaan.
En dat die lieve haakjuffie die het op dit moment enorm zwaar heeft, ook net op het juiste moment mijn blogpost zag. Een actie geleid door de engelen.

En wat ook leuk is dat ik het boek mag gaan lezen, er was al iemand die eerder reageerde maar er is afgesproken dat ik het daarna ga krijgen. Helemaal super toch?!
Update 1 november: Het boek is inmiddels onder de pannen: het gaat naar Martine en die stuurt het daarna door naar Susan! 

Hoe ik vandaag mijn dag 2 ga vorm geven weet ik nog niet, ik volg mijn gevoel. Toevallig loopt er wel een give away op mijn 365 dagen creatief blog en ik heb daar nog wel wat ideetjes over. 
2 november spookte als datum al door mijn hoofd toen ik van de week het plan vatte om ter ere van bijna 200 volgers iets weg te geven. Dus ik denk zomaar dat in de loop van vandaag daar een winnaar gaat uitkomen. 

Warme groetjes van Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...