zondag 10 november 2013

Plasma en zo


De afgelopen dagen was het erg druk met werk en zo, en ik was niet fit, een slechte combi. Gelukkig gaat het nu beter.
Tussendoor heb ik nog veel aandacht en tijd aan allerlei niet betaalde zaken kunnen geven, dus het schenken ging wel door. En ik heb niet in mijn eigen bed geslapen om zieke manlief rust te geven!
Vrijdag was een echte geefdag: ik ging naar de bloedbank om plasma te geven, altijd spannend of het lukt om een ader goed aan te prikken, maar deze keer liep het als een tierelier.
Ik ben altijd weer onder de indruk van hoeveel mensen bloed geven. En toch is er vaak nog een tekort, dus wil je dit ook gaan doen, meld je aan bij je lokale bloedbank, die kunnen je alle info geven, of kijk op www.sanguin.nl .
Morgen ga ik trakteren op de cantorij, vanavond nog even wat bakken, zo maar, voor de gezelligheid.
En het is morgen Sint Maarten, dan komen kinderen langs de deur voor snoep en fruit. Ik wil ze ook een mooi klein steentje geven, leuk om te bewaren.
En dinsdag ga ik zo maar iemand op straat een bloemetje geven, eens kijken hoe dat uitpakt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...