maandag 4 november 2013

Dag 4 Joke

Vandaag was mijn gift het maken van een blogpost voor de groep textielkunstenaars waar ik lid van ben. Via een blog blijven wij op de hoogte van elkaars exposities en dergelijke. Ik houd die blog bij voor de groep.

In september was ik al begonnen met weggeven, maar toen lukte het niet echt. Na vier keer overnieuw beginnen had ik het maar even opgegeven. Een van de weggeefacties was een give away op mijn blog waarbij ik 4 vilten telefoonhoesjes weggaf aan mensen die reageerden op mijn blog (zie foto). Als gevolg daarvan heb ik afgelopen weekend een opdracht gekregen van de echtgenoot van een van de ontvangers van zo'n hoesje om 7 van die hoesjes te maken. Een van mijn giften heeft dus geleid tot een ontvangst!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...