zondag 3 november 2013

Dag 3 by Mirjam Down Under

Ook hier geefstress. Hoewel ik aan een kant het geven spontaan wil laten gebeuren, merk ik toch dat ik behoefte heb aan een zekere mate van vooruit plannen. Want stel je voor dat ik een dag niet weet wat ik moet geven? Van de andere kant: wat is er eigenlijk mis aan het vooruit plannen? Waarom moet het spontaan? En wie zegt trouwens dat het bij een geefmoment per dag moet blijven? Nou dan... En zo brengt dag drie weer nieuwe inzichten!

Vandaag ben ik naar een boekenbeurs geweest, waar de boeken per kilo verkocht worden. De opbrengst gaat naar diverse goede doelen. Mooi! Omdat ik die boeken natuurlijk niet voor het goede doel meesleep, beschouw ik mijn aankopen niet als geefdaad. Ik heb het bedrag naar boven afgerond en het boek dat ik op het damestoilet achterliet, dat tel ik dan weer wel mee. Fijne zondag allemaal!

Bijna vergeten: op de beurs waren ook hele leuke kinderprentenboekjes te koop. In blogland is het helemaal leuk om die te verknippen tot enveloppen. Argh... Knippen in een boek, dat kan ik echt niet! Dat voelt als heiligschennis. Nu heb ik een paar boekjes gescoord in het Zweuds, Engels en Duits, ideaal om in te knippen. Niet voor mezelf, maar voor dames met wie ik van plan ben te gaan swappen. Tja, als je ze toch niet kan lezen, dan is het niet erg, toch?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...