vrijdag 1 november 2013

dag 1 Joke

Bijdrage van: Joke

Ik had bij het proefdraaien in september al gemerkt dat het -voor mij in ieder geval- erg lastig is elke dag iets te bedenken omdat ik thuis werk en dus hele dagen niemand zie behalve mijn echtgenoot.
Ik dacht vandaag simpel te beginnen met het geven van voer aan de vogels buiten, maar mijn man was me te snel af. Toen dacht ik eraan dat iemand vandaag iets zou komen halen dat ze via facebook had gekocht en dat ik dat gratis mee zou kunnen geven. Helaas, de koper kwam niet opdagen. Na het avondeten raakte ik licht in paniek, zou het nu op dag 1 al misgaan. Toen dacht ik aan de tips die ik had gekregen op de blog van de Verdubbeldame en ging zoeken naar iets dat ik in iemands brievenbus zou kunnen doen terwijl ik de hond uitliet. Een zomerpuzzelboek is het geworden. Voorzien van een sticker met daarop: Veel plezier hiermee en het adres van deze blog. Gelukkig, het is me gelukt ;-).
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...