maandag 4 november 2013

Vandaag....

Bijdrage van: Ver-Greetmenietje

Omdat ik vandaag van 9 u tot 18 u ging helpen in de kribbe had ik niet veel tijd om origineel uit de hoek te komen........
Toch had ik voor negenen mijn eten al zo goed als klaar voor s'avonds....
Leuk voor iedereen om snel aan tafel te gaan ....(ook voor mezelf trouwens ;)
Omdat de inspiratie wat moeilijker te vinden was nam ik een pompoen mee naar de kribbe....
hij werd gretig in ontvangst genomen en morgen wordt hij gebruikt bij het middageten....
De verantwoordelijke van de kribbe was er erg blij mee!
Verder nam ik eindelijk de info mee voor een mama ivm. een boek over allergievrij en glutenvrij
koken...Hopelijk is ze er mee geholpen. (de info had ik al een tijdje klaar maar deze zat altijd
in de verkeerde handtas...vanmorgen daar maar wat extra aandacht aan gegeven)

We kregen hier thuis een mooi herdenkingsboekje van de familie van het overleden kindje....
waar ik op dag één een bloemetje gaan zetten was bij haar gedenksteen....
(ze is omgekomen in een busongeval in Egypte waar ook haar beide grootouders en een nichtje
het leven lieten)
De ouders willen zo iedereen bedanken die hen wat steun gegeven heeft in de voorbije vijf jaar.
Mooi maar ook heel erg triest!

En zo ging dag vier ook weer voorbij!
liefs
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...