zaterdag 2 november 2013

Dag 1 en 2: Pippi & Pebbles

Mijn blog: http://pippiandpebbles.blogspot.com
Ik: moeder van Sem en Nova, huisgenote van Perrypoes
Samen zijn wij: Pippi & Pebbles


Geven Dag 1 : Lekker Koken

Vol enthousiasme stuur ik mijn zusje een appje :)

Ik: Heb je ook behoefte aan kookboekjes?
Zus: Ik heb er geen geld voor over.
Ik: gratis!
Zus: maar wel leuk om te hebben
Ik: kadootje! Alsjeblieft!
Zus: jeej! 

Dag 1 geslaagd :) 

Geven Dag 2: Geven en nemen


Vanochtend deze sieradendoos met een aantal kettingen aan een meisje uit de buurt gegeven. Vervolgens de hele ochtend op de koffie geweest bij haar moeder. Supergezellig! En ik ging naar huis met te leen: dvdspeler en Harry Potter films. En Nova kreeg nog een baby My Little Pony kado. Zo lief! En zo bijzonder zulke lieve mensen te mogen ontmoeten. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...