maandag 2 december 2013

Voor het goede doel in concept

Nog even een verslagje van één van mijn laatste geefacties van november.

Omdat ik het zo jammer vond dat op de bazar niet alle poppenkleertjes zijn verkocht, kreeg ik een idee. Ik plaatste een extra menu op mijn blog. Vanaf nu heb ik ook een te koop stukje.
Het is nog in concept. Zodra ik weer wat tijd heb, maak ik de overige foto's en werk ik de pagina bij.
Dan kan ik het officieel aankondigen op mijn blog.
Mijn idee gaat verder, maar ik weet nog niet precies hoe. Misschien maak ik wel een aparte blog voor mijn broer en schoonzus. Ik wil in ieder geval een sticker (met QR code) op de producten plakken die we op braderieën etc. verkopen. Of op een (visite)kaartje wat we bij de producten doen. Met daarop een link naar de te koop pagina.
Via mijn eigen blog verwacht ik namelijk niet veel te verkopen, maar het is wel leuk dat de mensen weten dat ze ook gewoon bij mij in huis terecht kunnen voor de spulletjes.

Nieuwsgierig? Neem een kijkje op mijn te koop pagina. Tips en adviezen zijn welkom.

Verder heb ik afgelopen maand genoten van jullie verhalen, ben ik geïnspireerd geraakt en heb nieuwe mensen ontmoet. Het was leuk om mee te doen. Niet alle geefdaden heb ik geblogd, alleen de wat leukere/spectaculairdere. Geven is iets wat toch al wel in me zit, dat maakt het makkelijker. Sinds mijn Pietenavontuur groet ik meer mensen op straat. De meeste groeten wel terug.

Marije, bedankt voor deze mogelijkheid. Extra dank voor je inzet om deze blog op te zetten, met die mooie plaatjes ziet het er gelikt uit.
Andere deelnemers, bedankt voor het inkijkje in jullie leven. Jullie inspiratie en (lachwekkende) verhalen.
Lezers, bedankt voor het volgen van deze blog en het geven van lieve reacties.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...